Jak mieć firmę i nie oszaleć?

Post

Korzystanie z mediów społecznościowych w biznesie / Post 130 Views 0

Kilka lat prowadzenia firmy przekonało mnie, że tak ważne jak wykonywanie swojej pracy najlepiej jak się umie jest również pamiętanie, że życie na pracy się nie kończy.

Czas na pracę i czas na zabawę

Wiele godzin poświęconych na pracę oznacza wielu klientów i duży zarobek. Ale jak przy każdej tego typu zależności – za dużo nie znaczy lepiej. Jest taki punkt, w którym zbyt dużo pracy oznacza zmniejszenie efektywności. Zachowanie work life balance jest niesamowicie ważne. Nie rezygnuj z urlopów, rób sobie wolne w weekend, a wieczory staraj się mieć dla siebie.

I uwierz – nikt nie będzie Cię bardziej szanował, jeśli będziesz pracoholikiem.

&

Nie bądź samodzielnym żołnierzem

Żadna firma nie działa prawidłowo, jeśli wszystko będzie robić jedna osoba. Naucz się delegować zadania, ufać ludziom i dzielić sukcesami. Bez pomocy nie będziesz w stanie skalować swojej firmy. I szybko oszalejesz od nadmiaru obowiązków.

&

Organizacja pracy nie zaszkodzi

Na początku będzie tylko kilka maili, parę faktur – nic, z czym sobie nie poradzisz. Ale, czego życzę Ci z całego serca, prędzej czy później pojawi się kolejna porcja maili, faktur, dokumentów, umów, wiadomości, zadań – krótko mówiąc, bez dobrej organizacji pracy się nie odejdzie. Od Ciebie zależy czy chcesz robić sobie to do’s czy mieć folder na biurku. Ważne, żeby Tobie było wygodnie, bo w bałaganie na pewno oszalejesz.

&

Prowadzenie firmy wcale nie jest straszne. Wymaga po prostu odpowiedniego podejścia. Na szczęście – można mieć firmę i nie oszaleć ????

Artykuł Jak mieć firmę i nie oszaleć? pochodzi z serwisu Wobuzz.

Comments